پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بک لینک قوی در دامنه های قدیمی

مرکز تبلیغ و افزایش بازدید نسیم کلیک

بک لینک قوی در دامنه های قدیمی

۹۷۷ بازديد

بک لینک


بک لینک ( backlink ) چیست  ؟
بک لینک قوی در دامنه های قدیمی
بک لینک یکی از موضوعات مهم محبوبیت سایت و افزایش بازدید برای یک سایت است ولی اگر بخواهیم یک تعریف کلی از بک لینک بگوییم :
 " بک لینک عبارت از است مجموعه لینک هایی که به سایت ما از سایر سایت ها داده میشود که باعث محبوبیت سایت ما در نظر کاربران و همچنین محبوبیت سایت ما در نظر موتورهای جستجوگر نظیر گوگل میشود "
ولی آیا همه لینک هایی که به سایت ما میدهند ارزش دارند ؟ یا اینکه با افزایش تعداد بک لینک ها سایت ما جز برترین سایت ها در نظر گوگل میشود ؟
مسلم است که هر لینکی که به ما داده میشود با ارزش و کاربردی نیست ! بک لینک نیز یکی از مباحث مهم در سئو ( seo ) یا همان بهینه سازی سایت است .
پس مدیران سایت باید به این نکته توجه داشته باشند که بک لینک هایی موثر و کاربردی هستند و باعث ارتقای رتبه سایت میشوند که از نظر موتورهای جستجو طبیعی و با شرایط خاص باشند .
در واقع خرید بک لینک همیشه کارساز نیست ! بعضی مدیران اعتقاد دارند که با دادن هزینه های زیاد جهت خرید بک لینک در سایر سایت های دنیا میتوانند سریعتر به صفحات اول گوگل بروند ولی در واقع آنچه که به گوگل حائز اهمیت است طبیعی بودن لینک ها و ساخت لینک ها در مدت طولانی است .
ولی برخی در طول یک هفته صدها بک لینک میخرند و این کار توسط ربات های گوگل شناسایی میشود ، علاوه بر اینکه باعث ارتقای رتبه سایت شما نمیشود بلکه باعث سقوط سایت به رتبه های بدتر نیز میشود .
در ضمن همیشه به هزینه کردن نباید فکر کرد و اگر خودمان نیز تلاش کنیم میتوانیم بک لینک های طبیعی و رایگان را با دست خودمان بسازیم .
ساخت بک لینک در وبلاگ ها و انجمن و شبکه های اجتماعی از این نوع لینک ها هستند که در ساخت آنها هم باید دقت به خرج بدیم که با اصول لینک سازی لینک بسازیم .
در نسیم کلیک ما این امکان را فراهم آورده ایم که برای سایت هموطنان عزیز لینک های طبیعی و مطابق با آخرین استانداردهای گوگل را در طول یک مدت خاص بسازیم .
سایت های زیر نظر ما همه دامنه های قدیمی و معتبر از نظر سایت گوگل هستند و عملکرد این سایت ها از مدت افتتاح سایت تا اکنون اصولی و بدون تقلب در سئو یا لینک سازی بوده است .
رپورتاژ هم یک پست بالای 300 کلمه ای است که درون متن بین 1 تا 10 لینک به سایت شما داده میشود که این نوع لینک سازی نیز تاثیر بسیار زیادی در ارتقای رتبه سایت شما دارد .
با ساخت این نوع لینک ها هم از نظر گوگل اعتبار میگیرید و هم کاربران سایت های میزبان نیز سایت شما را میشناسند .
در صورت نیاز به بک لینک و رپورتاژ از قسمت نظرات یا قسمت تماس با ما در همین سایت با ما در تماس باشید تا لیست سایت ها را با قیمتهای ناچیز و تخفیف بالا به شما ارائه بدهیم .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.